Minggu Yang Sibuk

Minggu ni adalah minggu sibuk buat kami sekeluarga. Jadual begitu padat. Setiap malam saya ada mesyuarat. Kadangkala, Isteri saya juga ada mesyuarat. Minggu ini memang sibuk.

Saya selaku Pengarah Program Induksi DPPSA perlu follow up AJK untuk memastikan program berjalan lancar pada 20/7/2008.

Hari Sabtu kami sekeluarga melawat Stokis HPA di Bukit Subang. Alhamdulillah saya dan isteri berusaha sedaya upaya untuk mempromosikan produk HPA. Gempur HPA!

Pagi Ahad, saya terus bergegas ke Sek 9 untuk program Induksi DPPSA. Sempat juga buka gerai HPA.

Penceramah pertama Ust Riduan Mohd Nor menyampaikan kuliah bertajuk Sejarah dan Pengenalan PAS. Penceramah kedua Ust Fadhli Ghani menyampaikan kuliah bertajuk Perlembagaan PAS.

Kehadiran pemuda sekitar 60 orang. Alhamdulillah kehadiran memberansangkan.

Saya juga membeli buku “Saat Cinta Bertasbih, Tribut untuk Tuan Guru” karangan Ust Riduan Mohd Nor. Bagus buku ni. Di dalamnya cerita-cerita kejayaan Kelantan selama 18 tahun PAS memerintah. Sedang berusaha mengkhatamnya.

jundi

Apapun minggu ni memang terisi. Banyak benda yang kena buat.

Terima kasih khusus buat isteri saya yang cukup memahami.