KAEDAH MEMAGAR KENDERAAN

MAKLUMAT INI SAYA PEROLEHI DARIPADA RAKAN SEKERJA. JIKA TIDAK BERSALAHAN DENGAN SYARAK BOLEH DIAMALKAN.

———————————————
Assalammualaikum WMT,

Salam hormat saya pada para pembaca. Terlebih dahulu saya memohon maaf kerana mengambil masa yang lama untuk mengemaskini penulisan blog saya. Disebabkan kesibukan yang tidak dapat dielakkan maka blog ini agak terabai.

Namun kali ini tergerak saya untuk berkongsi akan kaedah untuk memagar atau kaedah menjauhkan kenderaan dari berlakunya kemalangan atau kecurian, BiiznILLAH. Sama-sama kita berikhtiar & Tawakkal.

Terlebih dahulu, izinkan saya terangkan serba sedikit tentang kaedah ini. Kaedah ini saya perolehi dari salah seorang guru saya yang amat saya segani.

Apa-apapun kaedah tetap kaedah, yang pasti pergantungan sepenuhnya hanya kepada ALLAH setelah segala ikhtiar dijalankan. Jadikan urusan kita sebagai urusan ALLAH, jangan jadikan urusan ALLAH sebagai urusan kita.


Baik, kita teruskan pada kaedah.  Maklumat Lanjut klik di sini.

Tinggalkan Jawapan

